poniedziałek, 27 października 2014

Prolog.

 
"Jeszcze kilka dni i wyjeżdżam do internatu. - pomyślałam..."

   Niestety nie cieszę się z tego powodu. Nie chcę zostawiać moich przyjaciół, znajomych, rodziny. Jednak moją mamę to nie interesuje, powiedziała, że to jest za moje zachowanie. No fakt ostatnio nie za dobrze się zachowywałam, zrobiłam dosyć dużą imprezę pod nieobecność rodziców, i kilka innych rzeczy... Nie chcę już o tym mówić.
   Jeszcze się nie przedstawiłam, nazywam się Jessica Jane. Mam prawie 16 lat i aktualnie mieszkam w USA. Dokładnie w Los Angeles. Słońce, ciepło, wręcz gorąco to pogoda która mnie najbardziej cieszy. A zakupy to moje główne zajęcie w wolnym czasie. Moja mama wysyła mnie do internatu jak wyżej już napisałam z powodu mojego zachowania. No więc wszystko zaczyna się tak...

3 komentarze:

  1. Ogłoszenia Radom - Darmowe ogłoszenia Radom - Katalog firm Radom.

    Darmowe ogłoszenia lokalne z Radomia i okolic. Dodawaj bezpłatne ogłoszenia w serwisie
    i wpisz się do lokalnego katalogu firm na RadomLokalne.pl.

    Katalog firm Radom - Baza firm. Największy katalog firm w mieście Radom.
    Wyszukaj dowolną firmę lub instytucję w serwisie RadomLokalne.pl.

    http://radomlokalne.pl/

    OdpowiedzUsuń